Jurnalismul Traditional


Intotdeauna am scris in ziare si reviste, dar dupa ce am pierdut un prieten vehi in atacurile din unsprezece septembrie, eram obsedata de gandul ca nu ma potriveam in jurnalismul traditional. Am inceput sa scriu o secventa despre o femeie care vede ultimele momente ale unui prieten de-al sau pe un avion si s-a desprins in scene si personaje numeroase. Cand m-am convins ca ar putea iesi un roman din chestia asta,am continuat sa lucrez la el luni intregi, apoi sase ani. Acea prima secventa a devenit inceputul capitolul trei, si printre toate revizuirile si editarile, a ramas aproape la fel. Sa spunem ca ai un bilet catre Tara Minunilor. Pe cine ti-ar placea sa intalnesti acolo si care ar fi o prioritate ajunsa acolo? Tara mea a Minunilor ar fi o insula linistita in Pacificul de Sud. Ar fi acolo un sezlong pentru mine si unul pentru Amelia Earthart si as intreba-o ce s-a intamplat. Incearca sa te descrii in doua cuvinte. Un zamboni optimist. Ce sfat le poti da cititorilor tai din Romania? Daca simti ca vrei sa faci un lucru creativ, atunci fa-l. Nu conteaza cati oameni spun ca nu o poti face. Nu conteaza daca nu il poti vinde sau nu poti supravietui de pe urma acestuia. Gaseste lucrul care te face sa pari tu insuti, apoi asigura-te ca atasezi acel lucru in viata ta- pe langa slujba, spalatul rufelor si platitul facturilor. Menajeaza-ti activitatile si lasa toate lucrurile care nu iti sunt necesare sa dispara din viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu